5.0
gebaseerd op 246 reviews

Onwijs blij met mijn haar, de kleuren komen super mooi uit! ๐Ÿคฉ Echt top gedaan Marjolijn!

Moirena - meer dan een jaar geleden

Snelle service weet precies wat ik wil en een zeer vriendelijke kapster ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Inge - meer dan een jaar geleden

Mooi geknipt door Marjolijn in haar sfeervolle kapperszaak Eigen Stijl. De volgende afspraak staat al gepland!

Caro - meer dan een jaar geleden

highlights erg mooi gezet, tevreden!

Anouk - meer dan een jaar geleden

Heel blij mee dat ik door Marjolijn geknipt wordt.

Karin - meer dan een jaar geleden

Ik kom al jaren bij Marjolein. Ik hoef eigenlijk nooit iets te zeggen want ze weet altijd precies wat ik wil en wat voor kleur. Ben altijd heel erg tevreden en blijf nog wel even komen om geknipt en gekleurd te worden. En is het is vooral ook erg gezellig.

Monique - meer dan een jaar geleden
Nicky - meer dan een jaar geleden

Prettig en professioneel!

roos - meer dan een jaar geleden
Samantha - meer dan een jaar geleden

Gezellig en leuk geholpen

Ineke - meer dan een jaar geleden