5.0
gebaseerd op 246 reviews
Yvon - 9 maanden geleden

Zoals gewoonlijk weer ontzettend fijn geholpen door Marjolein. TOP vrouw.👍👱‍♀️

Wil - 9 maanden geleden

Altijd gezellig en piekfijn geknipt.

Mariëtte - 9 maanden geleden

Marjolijn heeft mij goed geadviseerd ivm het verven van mijn haar. Ik ben superblij met het resultaat.

Talitha - 9 maanden geleden

Perfect geknipt en geverfd. En gezellig gepraat.

Annemiek - 10 maanden geleden

Zoals altijd bij Marjolein, gezellig en mooi resultaat. Marjolein weet precies wat ik wil😄

Yvonne - 10 maanden geleden

Zeer vriendelijk geholpen. Kapsel zit altijd perfect.

Lisette - 10 maanden geleden

Prettige behandeling en goede adviezen. Altijd op tijd, gezellige studio.

Tinie - 11 maanden geleden

Kleur en model weer helemaal goed! Marjolein snapt met 3 woorden wat je bedoelt. En dan ist ook nog es gezellig en gelijk jurk en sieraden gescoord.

Annet - 12 maanden geleden

Altijd blij wanneer ik bij Marjolijn geweest ben.

Didy - ongeveer een jaar geleden