Yvon
-
9 maanden geleden
Zoals gewoonlijk weer ontzettend fijn geholpen door Marjolein. TOP vrouw.👍👱♀️
Wil
-
9 maanden geleden
Altijd gezellig en piekfijn geknipt.
Mariëtte
-
9 maanden geleden
Marjolijn heeft mij goed geadviseerd ivm het verven van mijn haar. Ik ben superblij met het resultaat.
Talitha
-
9 maanden geleden
Perfect geknipt en geverfd. En gezellig gepraat.
Annemiek
-
10 maanden geleden
Zoals altijd bij Marjolein, gezellig en mooi resultaat. Marjolein weet precies wat ik wil😄
Yvonne
-
10 maanden geleden
Zeer vriendelijk geholpen. Kapsel zit altijd perfect.
Lisette
-
10 maanden geleden
Prettige behandeling en goede adviezen. Altijd op tijd, gezellige studio.
Tinie
-
11 maanden geleden
Kleur en model weer helemaal goed! Marjolein snapt met 3 woorden wat je bedoelt. En dan ist ook nog es gezellig en gelijk jurk en sieraden gescoord.
Annet
-
12 maanden geleden
Altijd blij wanneer ik bij Marjolijn geweest ben.
Didy
-
ongeveer een jaar geleden