5.0
gebaseerd op 246 reviews

Altijd goed geknipt en gezellig!

Ariënne - meer dan een jaar geleden

Fijn! Prettige communicatie, goed advies en eindelijk tevreden met mijn coupe

Erna - meer dan een jaar geleden

Helemaal prima geknipt. Leuke winkel, gezellige sfeer.

arnold - meer dan een jaar geleden

Marjolijn is heel leuk, werkt secuur en ben helemaal blij met mijn haar 😍

Inge - bijna 2 jaar geleden

Ben heel tevreden over de afspraak met Marjolijn en werd door haar prettig en vakkundig behandeld.

Lisette - bijna 2 jaar geleden

Het ziet er weer top uit! 😊

Yvon - bijna 2 jaar geleden

Heerlijk helemaal klaar voor de zomer!☀️

Melissa - bijna 2 jaar geleden
Stephanie - bijna 2 jaar geleden

helemaal tevreden.

Tinie - bijna 2 jaar geleden
Coby - bijna 2 jaar geleden