Was weer een kappersbehandeling als vanouds! Marjolijn weet precies wat er met het haar kan en hoe het mooi staat. Bedankt en tot de volgende weer!
Altijd super tevreden over Marjolein..blij dat ze ( weer!) mijn kapster is🙏💇♀️
Zeer fijne dame, blij met haar advies en top eind resultaat!
Marjolijn luistert goed naar wat je wil en weet ook wat bij je past. En niet geheel onbelangrijk, het is super gezellig
Goed geknipt, sfeervolle salon, Marjolijn heeft duidelijk kennis en ervaring. Alles comfortabel en goed voor elkaar.
Ik vond het een hele fijne knipbeurt wanneer er echt maatwerk geleverd werd voor mijn krullen en ook heel veel advies.
Goed geknipt, fijne sfeer, leuk gesprek, lekkere koffie. En als je man dan ook nog een compliment maakt…
Fijn, persoonlijk en geweldig geknipt!
Heb mijn haar altijd goed zitten als ik ben geweest!!
En het is altijd reuze gezellig