5.0
gebaseerd op 246 reviews

Was weer een kappersbehandeling als vanouds! Marjolijn weet precies wat er met het haar kan en hoe het mooi staat. Bedankt en tot de volgende weer!

Aline - 15 dagen geleden

Altijd super tevreden over Marjolein..blij dat ze ( weer!) mijn kapster is🙏💇‍♀️

Daniëlle - 18 dagen geleden

Zeer fijne dame, blij met haar advies en top eind resultaat!

Lisanne - 19 dagen geleden

Marjolijn luistert goed naar wat je wil en weet ook wat bij je past. En niet geheel onbelangrijk, het is super gezellig

Maaike - 19 dagen geleden

Goed geknipt, sfeervolle salon, Marjolijn heeft duidelijk kennis en ervaring. Alles comfortabel en goed voor elkaar.

Suzan - 20 dagen geleden

Ik vond het een hele fijne knipbeurt wanneer er echt maatwerk geleverd werd voor mijn krullen en ook heel veel advies.

Wendy - 27 dagen geleden

Goed geknipt, fijne sfeer, leuk gesprek, lekkere koffie. En als je man dan ook nog een compliment maakt…

Marian - ongeveer een maand geleden

Fijn, persoonlijk en geweldig geknipt!

Eva - ongeveer 2 maanden geleden

Heb mijn haar altijd goed zitten als ik ben geweest!!
En het is altijd reuze gezellig

Jenny - 2 maanden geleden
Ariënne - 2 maanden geleden