5.0
gebaseerd op 246 reviews

Ik ben echt tevreden 👍

Maja - meer dan 2 jaar geleden

Mijn eerste afspraak was een succes.
Goed advies en resultaat naar wens.

Agnes - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd weer heel goed geknipt en gekleurd! Super blij mee, bedankt!

Sanne - meer dan 2 jaar geleden
Constance - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijk, prettig om te overleggen, haar goed geknipt! Kortom aanrader

Alida - meer dan 2 jaar geleden

Geweldig Marjolein. Als je haar maar goed zit.

Antoinette - meer dan 2 jaar geleden
Janneke - meer dan 2 jaar geleden

Een fijne en persoonlijke behandeling; heel prettig om bij Marjolijn in de stoel te zitten en zeker niet onbelangrijk, ook erg goed geknipt 👍

Ineke - meer dan 2 jaar geleden
Myrthe - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben weer blij met mijn haar!

Ria - meer dan 2 jaar geleden