5.0
gebaseerd op 246 reviews

altijd perfect, advies en resultaat van hoge kwaliteit en overtreft het altijd net je verwachtingen. en dan vind ik het leuk om ook een nieuw setje kleding mee te nemen wat je nieuwe look helemaal af maakt :)

Floor - 6 maanden geleden

Super blij met mijn haar, Marjolein neemt er echt de tijd voor.

Anouk - 6 maanden geleden

Fantastisch geknipt en prettige ontvangst en omgeving.

Carolien - 7 maanden geleden

Prettig geholpen!

Mellina - 7 maanden geleden
Patricia - 7 maanden geleden

Fijne kapster erg tevreden! In de salon zit ook een superleuk winkeltje met sieraden accesoires en kleding!!! Aanrader!

Hanneke - 7 maanden geleden

Altijd een welkom gevoel. Het is een gezellige zaak waar ik ook graag even rondkijk tussen de kleding, accessoires en woondingetjes. Plus lekker met een 'nieuw hoofd' de deur uitgaan, altijd fijn!

Marjanne - 7 maanden geleden
Janny - 8 maanden geleden

Super super tevreden

Savannah - 8 maanden geleden
Stephanie - 9 maanden geleden