Super gezellig en knipt goed naar wens🤣🤣🥰
Gerry
-
meer dan een jaar geleden
heel mooi geknipt, blij mee!
Ciska
-
meer dan een jaar geleden
Prettig geholpen, fijne sfeer en mijn haar zit goed!
Emma
-
meer dan een jaar geleden
hele relaxte sfeer, en allerbelangrijkste goed geknipt! eindelijk een echte kapper gevonden na alle knippers, heel blij! dochterlief ook blij met haar nieuwe kapsel.
Floor
-
meer dan een jaar geleden
Heel fijn om weer geknipt te worden door Marjolijn
Carien
-
meer dan een jaar geleden
Persoonlijk, goed geknipt, prettige omgeving en fijn mens!
Christien
-
meer dan een jaar geleden
Op tijd, alle aandacht, lekkere koffie.
Agnes
-
meer dan een jaar geleden
Marjolein knipt erg goed, vraagt wat je wensen zijn en geeft adviezen.Tijdens het knippen fijne gesprekken, wat een kappersbezoek erg fijn maakt
Sandra
-
meer dan een jaar geleden
Gezellig en professioneel!
Corinne
-
meer dan een jaar geleden
Fijne benadering, gezellig en zeer tevreden met het resultaat
Margreet
-
meer dan een jaar geleden