5.0
gebaseerd op 246 reviews

Super gezellig en knipt goed naar wens🤣🤣🥰

Gerry - meer dan een jaar geleden

heel mooi geknipt, blij mee!

Ciska - meer dan een jaar geleden

Prettig geholpen, fijne sfeer en mijn haar zit goed!

Emma - meer dan een jaar geleden

hele relaxte sfeer, en allerbelangrijkste goed geknipt! eindelijk een echte kapper gevonden na alle knippers, heel blij! dochterlief ook blij met haar nieuwe kapsel.

Floor - meer dan een jaar geleden

Heel fijn om weer geknipt te worden door Marjolijn

Carien - meer dan een jaar geleden

Persoonlijk, goed geknipt, prettige omgeving en fijn mens!

Christien - meer dan een jaar geleden

Op tijd, alle aandacht, lekkere koffie.

Agnes - meer dan een jaar geleden

Marjolein knipt erg goed, vraagt wat je wensen zijn en geeft adviezen.Tijdens het knippen fijne gesprekken, wat een kappersbezoek erg fijn maakt

Sandra - meer dan een jaar geleden

Gezellig en professioneel!

Corinne - meer dan een jaar geleden

Fijne benadering, gezellig en zeer tevreden met het resultaat

Margreet - meer dan een jaar geleden