5.0
gebaseerd op 246 reviews

Super tevreden zoals altijd! En weer wat leuk gekocht voor in huis!

Ariënne - ongeveer 2 jaar geleden

Zoals altijd een fijne service!!
En ik ben heel erg blij met de kleur, laagjes en mijn haar voelt weer heerlijk zacht aan 🤗

Shirley - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd goed geholpen/geadviseerd..een heel tevreden mens😃

Daniëlle - ongeveer 2 jaar geleden

Toppie! Ben heel erg tevreden en tot over 4 maanden.

Conny - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd heel goed en professioneel. Hele fijne kapster

Diny - ongeveer 2 jaar geleden

Marjolijn heeft ons goed haar mooi geknipt.

Johan - ongeveer 2 jaar geleden

Weer perfect

Annemiek - meer dan 2 jaar geleden

Helemaal blij! Goed en kundig geknipt. Mijn krullen zijn mooier dan ooit. En wat een leuke winkel zit er bij! Ik heb m’n kapster gevonden.

Eva - meer dan 2 jaar geleden

Het is altijd weer een feestje om naar “eigen-stijl-haar studio “ te gaan🎉🎉

Jenny - meer dan 2 jaar geleden
Jolanda - meer dan 2 jaar geleden