Super tevreden zoals altijd! En weer wat leuk gekocht voor in huis!
Ariënne
-
ongeveer 2 jaar geleden
Zoals altijd een fijne service!!
En ik ben heel erg blij met de kleur, laagjes en mijn haar voelt weer heerlijk zacht aan 🤗
Shirley
-
ongeveer 2 jaar geleden
Altijd goed geholpen/geadviseerd..een heel tevreden mens😃
Daniëlle
-
ongeveer 2 jaar geleden
Toppie! Ben heel erg tevreden en tot over 4 maanden.
Conny
-
ongeveer 2 jaar geleden
Altijd heel goed en professioneel. Hele fijne kapster
Diny
-
ongeveer 2 jaar geleden
Marjolijn heeft ons goed haar mooi geknipt.
Johan
-
ongeveer 2 jaar geleden
Weer perfect
Annemiek
-
meer dan 2 jaar geleden
Helemaal blij! Goed en kundig geknipt. Mijn krullen zijn mooier dan ooit. En wat een leuke winkel zit er bij! Ik heb m’n kapster gevonden.
Eva
-
meer dan 2 jaar geleden
Het is altijd weer een feestje om naar “eigen-stijl-haar studio “ te gaan🎉🎉
Jenny
-
meer dan 2 jaar geleden
Jolanda
-
meer dan 2 jaar geleden