5.0
gebaseerd op 246 reviews

Mijn haar was weer prima geknipt vandaag. De kleur was ook heel mooi en je doet wat de klant vraagt. Ben super tevreden👍🏻

W. - ongeveer een jaar geleden

Altijd super geholpen...ben heel blij met Marjolein..kwam vroeger al bij haar in Ugchelen dus zo blij dat ik haar weer heb gevonden🙏

Daniëlle - ongeveer een jaar geleden

M’n kleur en krullen weer helemaal mooi dankzij Marjolijn! 🩷

Diana - ongeveer een jaar geleden

Het was erg gezellig en ik ben er goed geknipt!

Constance - ongeveer een jaar geleden
Rita - ongeveer een jaar geleden

Altijd gezellig en het haar zit weer perfect blij mee💛

Mariska - ongeveer een jaar geleden

Prima geknipt en geverfd, gezellig gesprek en lekkere koffie.

Annemiek - ongeveer een jaar geleden

Onze haren zij zoals altijd mooi in de plooi geknipt.

Johan - ongeveer een jaar geleden

Gewoon weer heel goed zo als altijd👍🥰

Jenny - ongeveer een jaar geleden

Fijn en goed geknipt. Er wordt tijd voor je genomen, duidelijke uitleg, luisterend oor. Leuke inspirerende en vrolijk gekleurde zaak met leuke hippe kleding en accessoires. Kortom fijn om hier naar de kapper te gaan met een stukje extra beleving.

Eva - meer dan een jaar geleden