5.0
gebaseerd op 246 reviews

Marjolijn did her magic again! Ze heeft mijn bosje stro weer omgetoverd tot een frisse coupe. Ze heeft een goede kijk op wat haalbaar is en passend, zonder je wensen uit het oog te verliezen. Kortom: top!

Kim - 3 maanden geleden

Ben zo blij dat je me weer geknipt hebt precies hoe ik het wilde

Greetje - 3 maanden geleden

Vriendelijkheid en werd weer TOF geholpen..Aankleding van het interieur is geweldig en gezellig,altijd wat te neuzen. Alles maar dan ook alles straalt warmte uit..je bent geen nr, maar Klant!.

Henriëtte - 3 maanden geleden

Altijd een goed en passend advies, met super mooi resultaat.

Sanne - 3 maanden geleden

heel goed geknipt, model helemaal naar mijn zin en Marjolein luistert goed naar mijn wensen!

Ciska - 4 maanden geleden

Super goed bevallen!!

Bep - 4 maanden geleden

Marjolijn is een prettig mens en heeft een goede kijk op het kapsel dat bij je past.

Helena - 4 maanden geleden

Super leuke kapster! Haar weer mooi in model!

Leonie - 5 maanden geleden
Myrthe - 5 maanden geleden

Topper!

Talitha - 5 maanden geleden