5.0
gebaseerd op 246 reviews

Uiterst tevreden met het resultaat. Fijn dat Eigen Stijl voldoet aan mijn wensen. Succes!

Lenie - bijna 4 jaar geleden

Hele leuke zaak + het is precies zoals ik wilde!
Helemaal blij ermee!!!

Luna - bijna 4 jaar geleden

Was weer helemaal als vanouds. In de nieuwe salon alsof ik er al jaren kwam. Lekkere sfeer. Heel blij en niet onbelangrijk mijn haar zit weer zo goed!!!

Messica - bijna 4 jaar geleden

Blij dat je weer knipt, in de buurt nog wel. Dank, ik ben weer helemaal blij met mijn geknipte en gekleurde haar!

Miranda - bijna 4 jaar geleden

Marjolein denkt heel fijn mee en er is alle ruimte om aan te geven hoe je graag je haar wil hebben. Ook neemt ze de tijd voor je, heel prettig!

Roos - bijna 4 jaar geleden
Marieke - bijna 4 jaar geleden
Joyce - bijna 4 jaar geleden
Mariëtte - bijna 4 jaar geleden

Wij zijn Super tevreden

Amin - bijna 4 jaar geleden

Kids naar alle tevredenheid geknipt! Marjolijn luistert goed naar de wensen en neemt de tijd voor je. Groot pluspunt; je kan ook nog eens lekker rondneuzen tussen alle leuke woonaccessoires en sieraden die er te koop zijn. Oja en lekkere koffie!

Mila - bijna 4 jaar geleden