5.0
gebaseerd op 246 reviews

Mijn haar is weer prachtig zwart en goed geknipt.

Susita - meer dan 3 jaar geleden

Ondanks dat ik niet de juiste behandeling had aangegeven werd er toch heeeeeeel veel tijd voor mij vrij gemaakt. Super blij met het eind resultaat. Fijne sfeer, goede thee en lekkere cappuccino.

Mirjam - meer dan 3 jaar geleden

Hele goede knipbeurt gehad. Precies zoals ik het wilde, heel blij mee. Marjolijn is een heel vriendelijke dame die je gelijk welkom doet voelen. En er staan prachtige (hebbe)dingetjes, als ook kleding en accessoires in de concept store. Ik ga zeker terug komen, zowel voor de mooie spulletjes, als voor mijn haar.

Marjolijn - meer dan 3 jaar geleden

Gezellige studio, genoeg te bekijken (of te shoppen) als je wacht op je afspraak! Heel fijn geholpen en adviezen ontvangen voor verzorging en styling. Zeker een aanrader!

Alisa - meer dan 3 jaar geleden

Goed geknipt en gezellig gekletst!👍

Arnold - meer dan 3 jaar geleden

Fantastisch geknipt! Wat een fijne en ongedwongen sfeer bij deze kapster! Ik kom zeker terug!!

Ariënne - meer dan 3 jaar geleden

Goed geknipt👍 ik ben helemaal tevreden!

Lize - meer dan 3 jaar geleden

Blij met mijn haren en daarnaast was het ook nog eens erg gezellig 😉.

Jessica - meer dan 3 jaar geleden

Leuk gesprek, goed geknipt. Echte vak vrouw😀

Kees - meer dan 3 jaar geleden

Vriendelijk, neemt de tijd voor je en het eindresultaat is ook erg goed!

Stephanie - meer dan 3 jaar geleden