5.0
gebaseerd op 246 reviews

Naast dat ik me meteen op mijn gemak voelde bij Marjolijn, bleek ze ook nog eens een erg creatieve en kundige kapster!
Heel erg blij met het resultaat, ik kom zeker terug.

martine - meer dan 3 jaar geleden

Ik ben heel blij met je adviezen en het eindresultaat! En het was gezellig, ook niet onbelangrijk ;-)

Bea - meer dan 3 jaar geleden

Marjolijn snapt wat een vrouw wil als het om haar kapsel gaat.
En haar gesprekken gaan ergens over 😉

Hester - meer dan 3 jaar geleden

Was weer een belevenis, heel blij met mijn nieuwe haar!

Didy - meer dan 3 jaar geleden
Aletta - meer dan 3 jaar geleden

Marjolein geeft erg goed advies en ik ben erg blij dat zij mijn gaat zo natuurlijk gekleurd heeft. Fijne sfeer!

Albertine - meer dan 3 jaar geleden

Gemakkelijk een afspraak via internet gemaakt. Fijn om weer geknipt te worden door Marjolein. Heel tevreden.

Joh. - bijna 4 jaar geleden

Weer ouderwets en fijn geknipt goed advies en een warm welkom🌸👍🏻

Mariska - bijna 4 jaar geleden

Ik ben heel tevreden.
Voelde me echt “ begrepen” en ik ben blij met het resultaat .

Aly - bijna 4 jaar geleden

Leuke gezellige kapsalon. Goed advies voor model en kleur!

Carla - bijna 4 jaar geleden