5.0
gebaseerd op 246 reviews

Fijne salon. Mijn zoon is super geknipt. Fijne eerste ervaring! En lekker voor de deur parkeren.

Joep - bijna 4 jaar geleden

Wat fijn! Snel geholpen!

Melissa - bijna 4 jaar geleden

Fijne sfeer, goede service en mijn kapsel zag er weer mooi verzorgd uit. Ik kom zeker weer terug.

Marielle - bijna 4 jaar geleden
Silke - bijna 4 jaar geleden

Fijn geholpen! Ik kom zeker terug 😊

Christel - bijna 4 jaar geleden

Marjolijn heeft mij stijlvol geknipt.

Johan - bijna 4 jaar geleden