Fijne salon. Mijn zoon is super geknipt. Fijne eerste ervaring! En lekker voor de deur parkeren.
Joep
-
bijna 4 jaar geleden
Wat fijn! Snel geholpen!
Melissa
-
bijna 4 jaar geleden
Fijne sfeer, goede service en mijn kapsel zag er weer mooi verzorgd uit. Ik kom zeker weer terug.
Marielle
-
bijna 4 jaar geleden
Silke
-
bijna 4 jaar geleden
Fijn geholpen! Ik kom zeker terug 😊
Christel
-
bijna 4 jaar geleden
Marjolijn heeft mij stijlvol geknipt.
Johan
-
bijna 4 jaar geleden