5.0
gebaseerd op 246 reviews
Demi - meer dan 3 jaar geleden

Wij zijn zeer tevreden 😊 over Eigen Stijl.

Johan - meer dan 3 jaar geleden

eerste bezoek en heel goed bevallen. Ontspannen sfeer en ben erg tevreden over het resultaat. Tot de volgende keer!

Sander - meer dan 3 jaar geleden

Gezellig, prima geknipt (alweer)

Annemiek - meer dan 3 jaar geleden

Het was voor mij de eerste keer en het is heel goed bevallen. Marjolein nam de tijd, begreep direct wat ik wilde en ben erg blij met het eindresultaat. Daarbij is het een gezellige omgeving met al die snuisterijen en kleding die ze ook verkopen én hebben ze lekkere koffie. Ook mooi meegenomen 😉

Natasja - meer dan 3 jaar geleden

Altijd fijn bij Marjolijn!! Ze denkt goed mee en neemt de tijd.

Elizabeth - meer dan 3 jaar geleden
Ingrid - meer dan 3 jaar geleden

Een gezellige zaak
Een leuke behandeling

Mary - meer dan 3 jaar geleden
Bart - meer dan 3 jaar geleden

Het was een hele fijne behandeling en ik kom zeker weer terug.

Astrid - meer dan 3 jaar geleden