Demi
-
meer dan 3 jaar geleden
Wij zijn zeer tevreden 😊 over Eigen Stijl.
Johan
-
meer dan 3 jaar geleden
eerste bezoek en heel goed bevallen. Ontspannen sfeer en ben erg tevreden over het resultaat. Tot de volgende keer!
Sander
-
meer dan 3 jaar geleden
Gezellig, prima geknipt (alweer)
Annemiek
-
meer dan 3 jaar geleden
Het was voor mij de eerste keer en het is heel goed bevallen. Marjolein nam de tijd, begreep direct wat ik wilde en ben erg blij met het eindresultaat. Daarbij is het een gezellige omgeving met al die snuisterijen en kleding die ze ook verkopen én hebben ze lekkere koffie. Ook mooi meegenomen 😉
Natasja
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd fijn bij Marjolijn!! Ze denkt goed mee en neemt de tijd.
Elizabeth
-
meer dan 3 jaar geleden
Ingrid
-
meer dan 3 jaar geleden
Een gezellige zaak
Een leuke behandeling
Mary
-
meer dan 3 jaar geleden
Bart
-
meer dan 3 jaar geleden
Het was een hele fijne behandeling en ik kom zeker weer terug.
Astrid
-
meer dan 3 jaar geleden